Thursday 29 December 2011

Assalamualaikum

Assalamualaikum...

hmm, saya tak tau nak buat apa dengan blog ni. Hari-hari dok bukak, tapi takda apa pon yang menarik.~ huhuhu ~ dah la takdak followers huhu :( ~ ayat pasrah ~ hehe. Tapi walau apa pon..saya tetap akan berusaha juga agar blog saya ada followers haha ~ Ayat Bersemangat ~ Go2 Cayo!

Apa yang menarik hari ini adalah, saya makan nasi lemak time breakfast...

 

* Ini adalah nasi lemak yang saya idamkan nak makan hari tu...
nampak lengkap dengan hirisan separuh telur rebus, sambal , timun , kacang dan sedikit ikan bilis....

Tapi..malangnya, saya tak dapat pun makan nasi lemak yang lengkap macam ni..Apa yang saya dapat makan adalah nasi lemak dengat sedikit sambal,telur dadar yang dihiris halus yg tu pun satu cebis je yang ada (ciput kot..)alahai....nasi lemak oh nasi lemak...ikan bilis dia pulak 3 ulas je...siap boleh kira,....haha...takpa la...nak buat macam kan..nasib baik nasi lemak tu harga dia RM0.50 selamat bukan RM 5.00..ngee ^_^

Ok....apa-apa pon nikmatilah hidangan anda, senyum selalu....Tata....

Assalamualaikum,
Ikhlas dari:
ANIS ZAFIRAH AZIZ




4 comments:

  1. Cepat buat satu kat kami! :b

    ReplyDelete
  2. haha, nak nasi lemak ka?...kami cari yang kedai punya dulu la...xD

    ReplyDelete
  3. Belilah kedai tu sekali. Habih cerita xD

    ReplyDelete
  4. Ingat nak beli la gak kedai...Tp ili belanja...haha xD

    ReplyDelete