Saturday 31 December 2011

Balik ke UITM

Bismillahirrahmanirrahim

         Hari ni, kena balik UiTM dah...hmm...cepat sangat masa berlalu. Saja balik awal sikit supaya tak kelam kabut nanti. So, pagi-pagi lagi, emak saya sibuk memasak sarapan bihun goreng. Sedap ^_^  tak percaya cuba try. Lepas masak bihun, mak saya masak nasi ayam. Walaupun kena buat dua hidangan mak saya tetap dapat buat kedua-dua hidangan tu dengan sedap . Nasi ayam tu saya bawa bekal balik ke UiTM.


*Inilah nasi ayam yang emak saya buatkan

        Lepas sarapan, abah dan adik saya hantar saya ke Jeti untuk ambil feri ke Butterworth. Naik feri sambil menghirup udara yang segar memang best. Kemudian ambil bas ke SP n naik teksi ke UiTM. Penat, jalan kaki sampai kolej kediaman. Balik jumpa roommate dan kami share bekal nasi ayam yang saya bawa dari rumah. Alhamdulillah selamat sampai UiTM  Kedah.

Sekian, Wassalam

4 comments:

  1. Nak rasa masakan mak hampa jugak! Q.Q
    Belajaq rajin-rajin tau kat Kedah! Ahem! ( x
    Jangan lupa pesanan kami ea ( ;
    Selamat tahun baru^^
    Oh, ea! Man! Tak dapat jadi 'pengikut' hampa yang pertama... D;

    ReplyDelete
  2. Mai la umah kami nanti,
    boleh la rasa masakan emak kami,
    sebab tu la km jd besaq, makanan sedap2
    Selamat Tahun Baru jugak...
    Haha adik km followers dalam kalangan family ja,
    dalam kalangan member ampa first la..ahaha^_^

    ReplyDelete
  3. Kami pun nak besaq! Biaq Mier terkejuit sat xD
    Adik hampa ea tu? Patutlah rasa macam kenai ja (dan-dan! xD)

    ReplyDelete
  4. Huhu...nak besaq sebab nak bt si dia tkejut kaa?...ahaha...XD..Yaa...adik kami tu...

    ReplyDelete