Saturday 24 December 2011

Permulaan Blog..

1st time..bila saya tengok ramai dok bt blog yg 'cute-mute' tu... buat saya tertarik nak buat blog ni...saya pun mula la busy nak buat blog plak...tapi saya takda la pandai sangat menulis ni mcm novelis2 ke...penulis ke...hmm..saya biasa-biasa je..ntah nape..saya teringin plak nak bt blog ni...hmm...ckp pasal menulis ni..sy ada satu hobi yg tak boleh dipisahkan dr hidup sy...Melukis..macam-macam yg aku suka lukis..especially....lukisan anime...sesiapa yg minat melukis ni boleh la follow blog sy ni...boleh la kita berkongsi-kongsi pendapat sama2...yoohoo...perkara yg lain saya suka bt adalah 'editting photo'...ntah sejak bila minat ni lahir dalam diri saya..mcm student yg ambik art n design la plak aku ni...hehe..^_^..apa2 pon...still keep following my blog yea...sekian saja bt masa ini...nnt kita jumpa lagi pada waktu yang lain plak...Tata..Assalamualaikum...

4 comments:

  1. Yay! Anis ada blog!^^
    Bolehlah kami tau perkembangan hidup hampa! :D
    Haaa, kalau nak buat blog comei macam mana pun tak pa asalkan jangan berat nak load .-.

    ReplyDelete
  2. Haha, tu la blog ni pon boleh gak jadi medium komunikasi kita naa....haha...tu la senang ampa nak tau pkembangan kami..cewahh, macam artis la pulak....kalau boleh nak sangat blog yg comey...hihi

    ReplyDelete
  3. Pelan-pelan nanti mesti tau nak buat blog comei-comei. Kami pun dok merangkak ni xD

    ReplyDelete
  4. InsyaAllah...saya juga budak baru belajar...ahaha...masih budak?...

    ReplyDelete